top of page
Mesh Gradient Generator.jpeg

Relaties versterken.

Dat doen wij.

In elke interactie, in elke uiting. Hieronder een greep uit onze meest recente opdrachten waarin het vertrouwen tussen merk en doelgroep werd vergroot door middel van COOL producties. 

Campagne

ID&T | Amaze branding

Zintuigen prikkelen. Celebrate Life. AMAZE. Een branding campagne die je meeneemt in een kaleidoscoop van zintuigen en die direct en krachtig visueel vertaalt waar AMAZE voor staat als ervaring.

Kijkje nemen >

Activatie

Vrienden van Amstel live | Pre-party

Als activatie voor de shows van VVAL 2024 organiseerden wij de stunt van het jaar. De kaartkopers stonden in de rij al te genieten van een partybus inclusief pop-up optreden van Zoë, FLEMMING, La Fuente & Kraantje Pappie. 

Kijkje nemen >

Music video

Rondé | Undecided

Na eerdere music video's te hebben gemaakt voor Rondé kregen wij wederom de uitdaging in handen voor Undecided. Een visueel spektakel waarin metaforen een grote rol spelen. Abstracte settings met bijzondere contrasten geven een grote middelvinger naar de gevestigde orde.

Kijkje nemen >

Launch Campagne

Vrienden van Amstel live | Alles op gevoel

Voor de officiële anthem van de VVAL 2024 was er meer nodig dan alleen een music video. Een volledig content plan voor de show het uitrollen van deze bijzondere track. Met nog maar twee weken tot de eerste show hebben we een dijk van een clip en bijbehorende assets bedacht en geproduceerd.

Kijkje nemen >

Activatie

Jeroen v/d Boom | The Piano Man

Stel je voor: je krijgt buiten op een stoel een VR bril waarin je Jeroen van de Boom een concert ziet spelen. Je doet de bril af en je staat ineens in de kleinste Pianobar van Nederland recht voor Jeroen's neus? Bizar idee, maar niks is te gek voor COOL. 

Kijkje nemen >

Format

Bankzitters | Geen Eerste Geen Laatste

Een wedstrijd waar je niet als eerste en niet als laatste mag eindigen. Met Nederland's snelst groeiende YouTube Sensatie maakten wij de tofste challenges visueel. In samenwerking met de mannen zelf bedachten we het format en voerden we het uit. 

Kijkje nemen >

Event

Buma Cultuur | BumaNL Awards 2023

Elk jaar worden de Buma Awards uitgereikt. Wij organiseerden een feestelijk gala voor componisten de tekstschrijvers en hebben dit van top tot teen met content bedacht en verzorgd. Aan ons was de uitdaging om dit een event te maken wat niet snel werd vergeten. 

Kijkje nemen >

Branding

WONDR Experience | Branding 

Als onderdeel van een hechte vriendschap brengen wij de content van WONDR aan de man. Hoe bereik je een steeds jonger wordende doelgroep zonder je suave te verliezen? Wij wisten er raad mee. 

Kijkje nemen >

Event

Enviem | Jubileum movie

Een episch verhaal waarin de energie van Enviem centraal staat. Een brandmovie die de kracht bijzette tijdens het evenement van het jaar voor menig Enviem medewerker. 

Kijkje nemen >

Branding

Thermen resorts | Brandmovie

Door de drukte van het leven ontkomt bijna niemand aan de ervaring van stress. Thermen resorts zet zich in voor een stressvrij leven voor iedereen en wij hebben ons ingezet voor de visuele vertaling van deze brand identiteit. 

Kijkje nemen >

Experiment

OOHM x Clear Channel x Cool | Experiment

Samen met onze werkrelaties hebben wij een experiment opgezet met beïnvloeding-expert Niels Houtepen om het effect van buitenreclame op je beslissingen te testen. Wat bleek.. check dat hier! 

Kijkje nemen >

Event

Stichting Emma Kinderziekenhuis | Emma Next

Om aandacht te vragen voor mentale gezondheid onder jongeren organiseerden wij het Emma Next gala event als opvolging van de content campagne - ook door yours truly.  Een rond verhaal met een prachtige boodschap om het gesprek over mentale gezondheid op gang te brengen.

Kijkje nemen >

Campagne

Orangebuddies | Seniorenvoordeelpas

Vertrouwen was een probleem voor de Seniorenvoordeelpas. Dat vertrouwen moest teruggewonnen worden. Hoe beter dan een bekend gezicht die je op het hart drukt dat hij zelf ook lid is. Peter Faber, werd het nieuwe gezicht van de pas.

Kijkje nemen >

Event

Buma Cultuur | Music in media awards 2023

Om de componisten in media te eren en vieren, organiseerden wij het volledige evenement: de MIMA's. Content, podcasts, event en de volledige show hebben wij op ons mogen nemen en dat was een groot plezier. 

Kijkje nemen >

Music video

Bankzitters | Cupido

Voor de inzending van het Europa Songfestival kwam een song met de lieve kant van De Bankzitters. Harten veroveren met zwoele teksten in een visueel format van het Songfestival. 

Kijkje nemen >

Campagne

Edelbox | Marianne Timmer

Voor deze campagne video met Marianne Timmer namen wij een duik in het gevoel van kostbare en persoonlijke objecten bewaren. Veiligheid voor de spullen die belangrijk voor je zijn door de jaren heen en hoe bij Edelbox je meest waardevolle spullen kan achterlaten.

Kijkje nemen >

Campagne

Maars | Halo Pod

Om de lancering van een nieuw product van Maars onder de aandacht te brengen is er een commercial video bedacht en gerealiseerd waarin de esthetica en het praktisch nut van het product worden belicht.

Kijkje nemen >

Music video

Suzan & Freek | Slapeloosheid

Een psychedelisch liefdesverhaal over twee geliefden die door een zware storm van het elkaar gescheiden worden. De dagen verstrekken en de slapeloosheid begint zijn tol te eisen.

Kijkje nemen >

Fotografie

O3W | Born into a world of chaos

Na een compleet marketingplan uit te werken en in samenwerking met O3W hun nieuwe kledinglijn er in te verwerken hebben zijn we een movement gestart onder Gen Z. De generatie die te zooi van de voorgaande generaties maar even mag oplossen. Dit is hun uniform.

Kijkje nemen >

Campagne

WPK x Eristoff | Pink up your party

Samen met Wayne Parker Kent lanceerde we deze campagne met als doel mensen aanmoedigen hun creativiteit te uiten. We gebruiken het pre-party moment als podium.

Kijkje nemen >

Music video

KPN x Dentsu Creative | Kop Holland Kop

Met nog maar een week te gaan voor de aftrap van het WK kregen we de vraag of we voor KPN een muziekvideo wilde maken met Alessio voor het Huis van Oranje. Een echte Oranje knaller die onze leeuwen over de streep moest gaan trekken.

Kijkje nemen >

Music video

Flemming x Boef | Champions League

Een music video die het verhaal vertelt van Flemming & Boef die laten zien dat ondanks alle tegenslagen, het najagen van je dromen uiteindelijk z'n vruchten af zal werpen.

Kijkje nemen >

bottom of page