Relaties versterken.
Dat doen wij.
In elke interactie, in elke uiting. Hieronder een greep uit onze meest recente opdrachten waarin het vertrouwen tussen merk en doelgroep werd vergroot door middel van COOL producties.
Music video
Rondé | Undecided
Na eerdere music video's te hebben gemaakt voor Rondé kregen wij wederom de uitdaging in handen voor Undecided. Een visueel spektakel waarin metaforen een grote rol spelen. Abstracte settings met bijzondere contrasten geven een grote middelvinger naar de gevestigde orde.
Kijkje nemen >
Launch Campagne
Vrienden van Amstel live | Alles op gevoel
Voor de officiële anthem van de VVAL 2024 was er meer nodig dan alleen een music video. Een volledig content plan voor de show het uitrollen van deze bijzondere track. Met nog maar twee weken tot de eerste show hebben we een dijk van een clip en bijbehorende assets bedacht en geproduceerd.
Kijkje nemen >
Activatie
Jeroen v/d Boom | The Piano Man
Stel je voor: je krijgt buiten op een stoel een VR bril waarin je Jeroen van de Boom een concert ziet spelen. Je doet de bril af en je staat ineens in de kleinste Pianobar van Nederland recht voor Jeroen's neus? Bizar idee, maar niks is te gek voor COOL.
Kijkje nemen >
Format
Bankzitters | Geen Eerste Geen Laatste
Een wedstrijd waar je niet als eerste en niet als laatste mag eindigen. Met Nederland's snelst groeiende YouTube Sensatie maakten wij de tofste challenges visueel. In samenwerking met de mannen zelf bedachten we het format en voerden we het uit.
Kijkje nemen >
Event
Buma Cultuur | BumaNL Awards 2023
Elk jaar worden de Buma Awards uitgereikt. Wij organiseerden een feestelijk gala voor componisten de tekstschrijvers en hebben dit van top tot teen met content bedacht en verzorgd. Aan ons was de uitdaging om dit een event te maken wat niet snel werd vergeten.
Kijkje nemen >
Event
Stichting Emma Kinderziekenhuis | Emma Next
Om aandacht te vragen voor mentale gezondheid onder jongeren organiseerden wij het Emma Next gala event als opvolging van de content campagne - ook door yours truly. Een rond verhaal met een prachtige boodschap om het gesprek over mentale gezondheid op gang te brengen.
Kijkje nemen >
Campagne
Edelbox | Marianne Timmer
Voor deze campagne video met Marianne Timmer namen wij een duik in het gevoel van kostbare en persoonlijke objecten bewaren. Veiligheid voor de spullen die belangrijk voor je zijn door de jaren heen en hoe bij Edelbox je meest waardevolle spullen kan achterlaten.
Kijkje nemen >
Fotografie
O3W | Born into a world of chaos
Na een compleet marketingplan uit te werken en in samenwerking met O3W hun nieuwe kledinglijn er in te verwerken hebben zijn we een movement gestart onder Gen Z. De generatie die te zooi van de voorgaande generaties maar even mag oplossen. Dit is hun uniform.
Kijkje nemen >